LeasePlan

Voor LeasePlan, ’s lands grootste leasemaatschappij, verzorgt Pelican Custom de multimediale contentstrategie voor de circa 90.000 klanten (berijders en fleetmanagers). Op dit moment maken we het magazine DRIVE in 2 varianten, de content voor de nieuwsbrief en website, berijdersvideo’s en speciale acties.

DRIVE is het officiële magazine van LeasePlan Nederland en verschijnt twee keer per jaar. Het magazine wordt verstuurd naar alle klanten van LeasePlan. De redactionele inhoud is gebaseerd op actualiteiten die interessant zijn voor de leaserijders. Het magazine biedt onder meer auto-reportages, columns, nieuws en (road)tips, interviews, driverdeals en lifestyle. Speciaal voor de 9.000 Fleetmanagers wordt het magazine aangevuld met een vakmatig katern. DRIVE Magazine was het eerste custom magazine in Nederland dat gebruikmaakt van Layar.

GENOMINEERD GRAND PRIX CUSTOMER MEDIA
Pelican Custom is met LeasePlan DRIVE genomineerd voor de Grand Prix Customer Media in de categorie Business to Business multimediaal. Ter gelegenheid van het 50-jarige bestaan van LeasePan produceerde Pelican Custom een bijzonder effectieve en multimediale winactie. Voor de klik-en-winactie werd gebruik gemaakt van diverse kanalen; de extra dikke en feestelijke editie van DRIVE Magazine, de nieuwsbrief, de website van LeasePlan en mijnleaseplan.nl. De respons was overweldigend (meer dan 30%).